Nabór na stanowisko podinspektora ds. kancelaryjno-archiwalnych w Wydziale Organizacyjnym

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
27 stycznia 2022

Wójt Gminy Izabelin ogłasza nabór na wolne stanowisko: podinspektor ds. kancelaryjno-archiwalnych w Wydziale Organizacyjnym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. BOM
  • Aktywne słuchanie, rozumienie i odpowiadanie na potrzeby mieszkańców;
  • Prowadzenie kancelarii Urzędu zgodnie z wytycznymi instrukcji kancelaryjnej;
  • Przyjmowanie i sprawdzanie poprawności dokumentów składanych przez mieszkańców;
  • Obsługa mieszkańców w zakresie kompleksowej informacji urzędowej oraz trybie załatwianych spraw;
  • Obsługa elektronicznego systemu rejestracji dokumentów (EZD);
  1. Archiwum zakładowe
  • Przyjmowanie dokumentów do archiwum oraz jej wypożyczanie;
  • Brakowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • Współdziałanie z Wydziałami w zakresie archiwizacji dokumentów i przekazywania jej do archiwum.
Autor: Małgorzata Lewandowska

Pliki do pobrania

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Izabelin
Data utworzenia:2022-01-27
Data publikacji:2022-01-27
Osoba sporządzająca dokument:Małgorzata Lewandowska
Osoba wprowadzająca dokument:Małgorzata Lewandowska
Liczba odwiedzin:1391