Nabór na stanowisko podinspektora ds. kancelaryjno-archiwalnych w Wydziale Organizacyjnym
Wójt Gminy Izabelin ogłasza nabór na wolne stanowisko: podinspektor ds. kancelaryjno-archiwalnych w Wydziale Organizacyjnym
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- BOM
- Aktywne słuchanie, rozumienie i odpowiadanie na potrzeby mieszkańców;
- Prowadzenie kancelarii Urzędu zgodnie z wytycznymi instrukcji kancelaryjnej;
- Przyjmowanie i sprawdzanie poprawności dokumentów składanych przez mieszkańców;
- Obsługa mieszkańców w zakresie kompleksowej informacji urzędowej oraz trybie załatwianych spraw;
- Obsługa elektronicznego systemu rejestracji dokumentów (EZD);
- Archiwum zakładowe
- Przyjmowanie dokumentów do archiwum oraz jej wypożyczanie;
- Brakowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- Współdziałanie z Wydziałami w zakresie archiwizacji dokumentów i przekazywania jej do archiwum.
Pliki do pobrania
Nabór (151.86 KB)
Klauzula informacyjna RODO [PDF] (142.18 KB)
Kwestionariusz osobowy (142.33 KB)
wyniki naboru (360.69 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Izabelin |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-01-27 |
Data publikacji: | 2022-01-27 |
Osoba sporządzająca dokument: | Małgorzata Lewandowska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Małgorzata Lewandowska |
Liczba odwiedzin: | 1032 |