Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania
KIEROWNIK WYDZIAŁU Jacek Kuźniewicz
tel. 22 722 89 68
e-mail: j.kuzniewicz@izabelin.pl
pokój nr 111
ZASTĘPCA KIEROWNIKA Dominika Glonek
tel. (22) 722 89 69
e-mail: d.glonek@izabelin.pl
pokój nr 111
ZASTĘPCA KIEROWNIKA Rafał Maj
tel. (22) 722 89 48
e-mail: r.maj@izabelin.pl
pokój nr 113
Paulina Ożarowska
tel. (22) 722 86 86
e-mail: p.ozarowska@izabelin.pl
pokój nr 113
Michał Roczek
tel. (22) 722 89 48
e-mail: m.roczek@izabelin.pl
pokój nr 113
Marek Słoń
tel. (22) 722 86 86
e-mail: m.slon@izabelin.pl
pokój nr 113
Joanna Kamińska
Inspektor ds. inwestycji
tel. 22 722 89 51
j.kaminska@izabelin.pl
pokój nr 112
Katarzyna Fronczak
Inspektor ds. inwestycji
tel. 22 722 89 51
k.fronczak@izabelin.pl
pokój nr 112
Do zadań Wydziału Rozwoju i Bieżacego Utrzymania należy w szczególności:
- Przygotowanie i aktualizacja strategicznych dokumentów gminy, wraz z ich synchronizacją oraz dostosowaniem do kierunków UE (strategia gminy, plan mobilności, PGN, etc.);
- Nadzór nad realizacją strategicznych dokumentów gminy;
- Identyfikacja i przygotowanie inwestycji – przeprowadzenie konsultacji i badań potrzeb w gminie, doprecyzowanie funkcjonalności z mieszkańcami i ekspertami, przygotowanie opisu inwestycji wraz z możliwościami i potencjalnymi źródłami finansowania. (wraz z krytycznymi warunkami finansowania);
- Identyfikacja i wytypowanie obszarów i celów wsparcia środków zewnętrznych wraz z dopasowaniem ich do specyfiki gminy Izabelin, koordynacja przygotowania projektów inwestycji, przeprowadzenie procesu aplikowania o środki;
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania i rozliczenia dotacji z funduszy unijnych, budżetu państwa, województwa, Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz innych, za zadania inwestycyjne gminy;
- Kontrola procesu i kosztów realizacji inwestycji;
- Prowadzenie zadań w zakresie przygotowywania dokumentacji projektowo – kosztorysowej zadań inwestycyjnych i remontowych oraz nadzorowanie ich realizacji;
- Wspólnie z kierownikami jednostek prowadzenie spraw związanych z administrowaniem, gospodarowaniem, wykonywaniem remontów i bieżącej konserwacji nieruchomości należących do gminy;
- Prowadzenie ewidencji dróg oraz przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego;
- Realizacja zapisów Planu Zrównoważonej Mobilności w kontekście projektów infrastruktury drogowej;
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych;
- Prowadzenie spraw związanych z transportem zbiorowym na terenie gminy;
- Nadzór nad właściwym wykonywaniem przez GPWiK „Mokre Łąki” zadań powierzonych przez gminę;
- Nadzór nad projektami, realizacją i utrzymaniem zieleni na terenie gminy;
- Współdziałanie z odpowiednimi instytucjami w zakresie zaopatrzenia Gminy w dostawy wody, gazu i energii elektrycznej;
- Sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej;
- Prowadzenie zadań z zakresu Prawa zamówień publicznych oraz prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów;
- Przygotowywanie umów z wykonawcami inwestycji;
- Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań usprawniających pracę urzędu, komunikację z Mieszkańcami, zabezpieczających dane wrażliwe;
- Prowadzenie spraw związanych z mieszkalnictwem komunalnym i socjalnym na terenie gminy;
- Współpraca z podmiotami gospodarczymi oraz innymi instytucjami i organizacjami na rzecz rozwoju gminy.
Galeria
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Izabelin |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-01-02 |
Data publikacji: | 2020-01-02 |
Osoba sporządzająca dokument: | Małgorzata Lewandowska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Rafał Bieńkowski |
Liczba odwiedzin: | 12631 |
Rozwiń Historia zmian
Data i godzina zmiany | Osoba zmieniająca | Opis zmiany | Poprzednia wersja |
---|---|---|---|
2022-05-07 13:50:09 | Rafał Bieńkowski | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2022-05-07 13:49:45 | Rafał Bieńkowski | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2022-05-07 13:43:12 | Rafał Bieńkowski | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2021-01-20 13:15:02 | Rafał Bieńkowski | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2021-01-20 13:13:50 | Rafał Bieńkowski | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2021-01-20 10:54:19 | Rafał Bieńkowski | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2020-11-24 10:38:15 | Rafał Bieńkowski | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2020-11-16 17:39:44 | Rafał Bieńkowski | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2020-11-16 17:20:35 | Rafał Bieńkowski | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2020-08-21 18:48:19 | Anna Sikorska | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2020-07-17 13:39:15 | Anna Sikorska | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2020-07-07 10:00:07 | Anna Sikorska | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2020-06-10 12:05:24 | Anna Sikorska | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2020-02-19 15:09:24 | Anna Sikorska | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2020-01-15 14:49:53 | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania | |
2020-01-11 13:39:56 | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania | |
2020-01-03 12:21:27 | Anna Sikorska | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2020-01-02 10:06:23 | Anna Sikorska | Aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |
2018-11-26 16:17:44 | Anna Sikorska | aktualizacja | Wydział Rozwoju i Bieżącego Utrzymania |