Kierownictwo
WÓJT
Dorota Zmarzlak
tel.: 22 722 89 30
e-mail: izabelin@izabelin.pl
Do kompetencji Wójta jako kierownika Urzędu należy w szczególności:
- kierowanie bieżącymi sprawami Urzędu;
- składanie Radzie Gminy okresowych sprawozdań;
- podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
- zapewnianie przestrzeganie prawa przez komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników;
- prowadzenie postepowań administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
- upoważnianie pracowników Urzędu do wydawania w imieniu Wójta decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa oraz Uchwały Rady;
- Pełnienie bezpośredniego nadzoru pracy nad:
- Zastępcą Wójta;
- Sekretarzem;
- Skarbnikiem;
- Urzędem Stanu Cywilnego;
- Wydziałem Spraw Obywatelskich:
ZASTĘPCA WÓJTA
Michał Postek
tel.: 22 722 89 30
e-mail: m.postek@izabelin.pl
Do zakresu działania i kompetencji Zastępcy Wójta Gminy należy w szczególności:
- zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności lub niemożności pełnienia przez niego obowiązków;
- wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta, z wyłączeniem ustalania wynagrodzenia i nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
- aprobata, podpisywanie dokumentów, pism i decyzji administracyjnych w ramach posiadanych upoważnień;
- dokonywanie okresowych ocen pracowników bezpośrednio podległych;
- składanie w imieniu gminy, w przypadku udzielenia pełnomocnictwa przez Wójta, oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem;
- koordynowanie prac związanych z opracowywaniem wieloletnich programów inwestycyjnych;
- współpraca ze Skarbnikiem w przygotowaniu i realizacji budżetu Gminy;
- w uzgodnieniu z kierownikami i dyrektorami gminnych jednostek organizacyjnych prowadzenie spraw z zakresu prac remontowych i eksploatacyjnych budynków ( m.in. zaopatrzenie w wodę, energie elektryczną i gazową, itp.);
- realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwał rady Gminy i zarządzeń oraz upoważnień Wójta;
- pełnienie bezpośredniego nadzoru pracy nad:
- Wydziałem Rozwoju i Bieżącego Utrzymania;
- Wydziałem Komunikacji i Spraw Społecznych;
- Wydziałem Architektury i Planowania Przestrzennego;
- Wydziałem Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;
- Stanowiskiem ds. Zarządzania Kryzysowego i OC;
SEKRETARZ
Agata Bartoszewicz
tel.: 22 722 89 30
e-mail: a.bartoszewicz@izabelin.pl
Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:
- opracowywanie projektów zmian regulaminów obowiązujących w Urzedzie;
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie;
- nadzór nad opracowaniem zakresów czynności na stanowiskach pracy;
- przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
- prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
- organizowanie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie;
- nadzór nad służbą przygotowawczą kandydatów na urzędników samorządowych;
- organizowanie w Urzędzie praktyk studenckich i szkolnych oraz nadzór nad nimi;
- nadzór nad bezpieczeństwem przetwarzania danych osobowych;
- nadzór nad zabezpieczeniem pomieszczeń biurowych;
- nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta;
- dokonywanie okresowych ocen pracowników bezpośrednio podległych i nadzór nad przeprowadzaniem oceny pozostałych pracowników Urzędu;
- koordynowanie prac związanych z organizacją wyborów;
- prowadzenie Rejestru Skarg i Wniosków wpływających do Urzędu oraz nadzorowanie właściwego ich załatwienia;
- realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Gminy i zarządzeń oraz upoważnień Wójta;
- zapewnienie prawidlowego stosowania i korzystania z uzywanych w Urzedzie pieczęci;
- rozstrzyganie sporów pomiedzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności w zakresie podziału zadań;
- czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu;
- współpraca ze Skarbnikiem w przygotowaniu i realizacji budżetu Gminy;
- pełnienie bezpośredniego nadzoru pracy nad:
- Wydziałem Ochrony Środowiska;
- Biurem Rady Gminy I Sołectw;
- Referatem Kadr;
- Stanowiskiem ds. Audytu i Kontroli Wewnetrznej;
- Wydziałem Organizacyjnym;
SKARBNIK
Agnieszka Woźniak
tel.: 22 722 89 65
e-mail: a.wozniak@izabelin.pl
Pokój Nr 102
Do zadań Skarbnika należy w szczególności:
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczacych prowadzenia rachunkowości Gminy oraz monitorowanie ich realizacji;
- opracowywanie analiz i prognoz gospodarki finansowej Gminy i bieżace monitorowanie stanu zadłużenia Gminy oraz podejmowanie działań w celu wykrywania nieprawidłowości w zakresie gospodarki finansowej;
- prowadzenie spraw z zkaresu wieloletniego planowania budżetu;
- przygotowywanie projeku budżetu Gminy i jego zmian oraz nadzór nad realizacją budżetu;
- prowadzenie gospodarki finansowej, monitorowanie wykorzytsania środków budżetowych i pozabudżetowych oraz kontrola ich wydatkowania;
- nadzór nad sporządzaniem okresowych i rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych Gminy;
- nadzór nad windykacją wierzytelności Gminy;
- kontrasygnowanie czynności prawnych, mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych;
- dokonywanie wstepnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących tych operacji;
- czuwanie nad terminową realizacją zobowiązań finansowych Gminy;
- współpraca z organami finansowymi, podatkowymi i bankowymi;
- realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwal Rady i zarządzeń oraz upoważnien Wojta;
- Sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych;
- dokonywanie okresowych ocen pracowników bezpośrednio podległych;
- pełnienie bezpośredniego nadzoru nad:
- Wydziałem Finansowym;