Kierownictwo

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

WÓJT

Dorota Zmarzlak

tel.: 22 722 89 30
e-mail: izabelin@izabelin.pl 

Do kompetencji Wójta jako kierownika Urzędu należy w szczególności:

  1. sprawowanie kontroli zarządczej;
  2. nadawanie Regulaminu, jego zmiana i uchylanie;
  3. wydawanie zarządzeń oraz poleceń służbowych, w tym dotyczących wewnętrznego porządku i organizacji pracy Urzędu w zakresie nieobjętym Regulaminem;
  4. wykonywanie wobec pracowników czynności z zakresu prawa pracy, stosownie do przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych;
  5. reprezentowanie Urzędu na zewnątrz;
  6. udzielanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw do działania w imieniu Wójta;
  7. zatwierdzanie zakresów zadań i kompetencji pracowników Urzędu;
  8. rozstrzyganie ewentualnych sporów kompetencyjnych między komórkami i pracownikami Urzędu;
  9. rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Urzędu;
  10. bezpośrednie nadzorowanie pracy:
    • Zastępcy Wójta Gminy,
    • Sekretarza Gminy,
    • Skarbnika Gminy,
    • Urzędu Stanu Cywilnego,
    • Wydziału Spraw Obywatelskich,
    • Zespołu Radców Prawnych,
    • Stanowiska do spraw Audytu i Kontroli Wewnętrznej,
    • Stanowiska do spraw Zarządzania Kryzysowego, Obronnych i Obrony Cywilnej.

 

ZASTĘPCA WÓJTA

Michał Postek

tel.: 22 722 89 30
e-mail: zastepca@izabelin.pl 

Do zakresu działania i kompetencji Zastępcy Wójta Gminy należy w szczególności:

  1. pełnienie zastępstwa podczas nieobecności Wójta w zakresie jego uprawnień;
  2. działanie w zakresie spraw powierzonych przez Wójta;
  3. dokonywanie okresowych ocen pracowników bezpośrednio podległych;
  4. bezpośrednie nadzorowanie pracy: 
    • Wydziału Środowiska,
    • Wydziału Gospodarki Przestrzennej, 
    • Wydziału Inwestycji i Rozwoju,
    • Wydział Promocji i Spraw Społecznych.

 

SEKRETARZ

Waldemar Roszkiewicz

tel.: 22 722 89 30
e-mail: sekretarz@izabelin.pl 

Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:

  1. opracowywanie projektów zmian Regulaminu;
  2. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie;
  3. nadzór nad opracowaniem zakresów czynności na stanowiskach pracy;
  4. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
  5. prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
  6. organizowanie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie;
  7. nadzór nad służbą przygotowawczą kandydatów na urzędników samorządowych;
  8. organizowanie w Urzędzie praktyk studenckich i szkolnych oraz nadzór nad nimi;
  9. nadzór nad bezpieczeństwem przetwarzania danych osobowych;
  10. nadzór nad zabezpieczeniem pomieszczeń biurowych;
  11. nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta;
  12. dokonywanie okresowych ocen pracowników bezpośrednio podległych i nadzór nad przeprowadzaniem oceny pozostałych pracowników Urzędu;
  13. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta, z wyłączeniem ustalania wynagrodzenia i nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
  14. wykonywanie innych czynności zleconych lub powierzonych przez Wójta;
  15. koordynowanie prac związanych z organizacją wyborów;
  16. prowadzenie Rejestru Skarg i Wniosków wpływających do Urzędu oraz nadzorowanie właściwego ich załatwienia;
  17. bezpośrednie nadzorowanie pracy:
    • Wydziału Ogólnego
    • Biura Rady Gminy.
       

 

SKARBNIK

Marta Wojtachnio

tel.: 22 722 89 65
e-mail: skarbnik@izabelin.pl 

Pokój Nr 102

Do zadań Skarbnika należy w szczególności:

  1. opracowywanie projektu budżetu Gminy i Wieloletniej Prognozy Finansowej;
  2. przedkładanie propozycji zmian budżetu oraz opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie zmian budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej w trakcie roku budżetowego;
  3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  4. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  5. nadzór i kontrola realizacji planów finansowych gminnych jednostek organizacyjnych;
  6. zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Gminę (kontrasygnata);
  7. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
  8. monitorowanie prawidłowości obiegu dokumentów finansowo-księgowych;
  9. prowadzenie rachunkowości budżetu;
  10. sporządzanie okresowych analiz i zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej;
  11. sporządzanie sprawozdań finansowych w zakresie realizacji budżetu gminy;
  12. pobieranie, windykacja, egzekucja i zabezpieczanie realizowanych przez jednostki należności Gminy i Skarbu Państwa;
  13. opracowywanie zarządzeń i instrukcji dotyczących spraw finansowo-księgowych;
  14. wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.

Skarbnikowi podlegają bezpośrednio:

  1. Zastępca Skarbnika,
  2. Wydział Finansowy:
    • Referat Księgowości Budżetowej,
    • Referat Podatków i Opłat Lokalnych,
    • Referat Windykacji.

 

ZASTĘPCA SKARBNIKA
GŁÓWNY SPECJALISTA D/S ANALIZ
Agnieszka Woźniak
tel. 22 722 89 65
e-mail: a.wozniak@izabelin.pl 
Pokój Nr 102

Zastępca Skarbnika wykonuje zadania Skarbnika podczas jego nieobecności, w tym w szczególności:

  • prowadzenie analiz budżetu i zadań wieloletnich gminy;
  • opracowywanie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz budżetu gminy;
  • opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej i budżetu w trakcie roku budżetowego;
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  • zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Gminę (kontrasygnata) oraz informowanie Skarbnika o odmowie złożenia kontrasygnaty;
  • nadzór nad pracą Wydziału Finansowego;
  • prowadzenie rachunkowości budżetu;
  • udzielanie pomocy, nadzór i kontrola gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych gminy;
  • nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych otrzymanych z Unii Europejskiej oraz innych źródeł krajowych i zagranicznych zgodnie z ich przeznaczeniem i obowiązującymi procedurami;
  • przygotowywanie okresowych analiz, sprawozdań, ocen i bieżących informacji o sytuacji finansowej Gminy;
  • wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.
     

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2015-09-09
Data publikacji:2015-09-09
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:5451

Rozwiń Historia zmian

Data i godzina zmianyOsoba zmieniającaOpis zmianyPoprzednia wersja
2018-11-26 16:30:07aktualizacjaKierownictwo
2018-11-22 09:49:05aktualizacjaKierownictwo
2018-01-17 15:26:39aktualizacjaKierownictwo
2017-12-29 12:40:23aktualizacjaKierownictwo