Nabór na stanowisko ds. komunikacji społecznej
Wójt Gminy Izabelin ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. komunikacji społecznej w Wydziale Komunikacji i Spraw Społecznych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Organizowanie konsultacji społecznych z mieszkańcami i organizacjami pozarządowymi oraz innych form dialogu społecznego
- Wsparcie organizacyjne i merytoryczne wydziałów w prowadzonych procesach konsultacyjnych, udział w spotkaniach i punktach konsultacyjnych
- Prowadzenie profilu konsultacji społecznych na portalu społecznościowym FB
- Współpraca przy opracowaniu grafik na potrzeby konsultacji społecznych
- Odpowiedzialność za kształt i politykę informacyjną - aktualność i poprawność informacji wychodzących z Urzędu (teksty, plakaty, ulotki, broszury etc.)
- Przygotowywanie informacji prasowych
- Redagowanie pism okolicznościowych
- Redagowanie wpisów na media społecznościowe oraz strony internetowe prowadzone przez Urząd Gminy
- Przygotowanie wydawnictw informacyjnych i edukacyjnych
- Opracowanie i realizacja kampanii informacyjnych i społecznych prowadzonych przez Gminę
- Udział w spotkaniach i wydarzeniach oraz przygotowanie z nich relacji
- Realizacja bieżących zadań promocyjnych Gminy
- Aktualizacja strony internetowej Gminy oraz gminnego fanpage FB
- Gromadzenie dokumentacji prasowej, fotograficznej i audiowizualnej dotyczącej Gminy
- Współredagowanie gminnego newslettera.
Pliki do pobrania
Nabór (173.74 KB)
Klauzula informacyjna RODO [PDF] (142.18 KB)
wyniki naboru (363.87 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Izabelin |
---|---|
Data utworzenia: | 2021-12-17 |
Data publikacji: | 2021-12-17 |
Osoba sporządzająca dokument: | Małgorzata Lewandowska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Małgorzata Lewandowska |
Liczba odwiedzin: | 1851 |