1/2006 |
07.12.2006 |
powołania Zastępcy Wójta |
07.12.2006 |
3/2006 |
14.12.2006 |
zmiany budżetu oraz zmian w budżecie na 2006 r. |
14.12.2006 |
4/2006 |
15.12.2006 |
nagród pieniężnych dla pracowników jednostek organizacyjnych gminy |
15.12.2006 |
5/2006 |
15.12.2006 |
nagród pieniężnych dla pracowników Urzędu Gminy |
15.12.2006 |
6/2006 |
28.12.2006 |
zmiany w budżecie na 2006 r. |
28.12.2006 |
7/2007 |
05.02.2007 |
ustalenia układu wykonawczego budżetu Gminy Izabelin na 2007 r. |
05.02.2007 |
8/2007 |
19.02.2007 |
określenia zasad poboru opłaty skarbowej i wypłaty wynagrodzenia sołtysa |
19.02.2007 |
9/2007 |
08.03.2007 |
zmiany w budżecie na 2007 r. |
08.03.2007 |
10/2007 |
19.03.2007 |
sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Izabelin za rok 2006 |
19.03.2007 |
11/2007 |
11.03.2007 |
oceny dokumentacji niearchiwalnej kancelarii tajnej Urzędu Gminy Izabelin oraz dokonania zniszczenia niearchiwalnych nieprzydatnych dokumentów |
11.03.2007 |
12/2007 |
24.04.2007 |
nie wykonania prawa pierwokupu |
24.04.2007 |
13/2007 |
26.04.2007 |
zmiany w budżecie na 2007 r. |
26.04.2007 |
14/2007 |
27.04.2007 |
przeprowadzania ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych |
27.04.2007 |
15/2007 |
27.04.2007 |
wyznaczenia osoby do pełnienia funkcji koordynatora zamówień publicznych w Urzędzie Gminy |
27.04.2007 |
16/2007 |
22.05.2007 |
nie wykonania prawa pierwokupu |
22.05.2007 |
17/2007 |
31.05.2007 |
powołania komisji konkursowej |
31.05.2007 |
18/2007 |
02.07.2007 |
zmian budżetu na 2007 r. |
02.07.2007 |
19/2007 |
17.07.2007 |
zmian w budżecie na 2007 r. |
17.07.2007 |
21/2007 |
23.07.2007 |
zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego Centrum Izabelin – Biura Administracji i Finansów |
23.07.2007 |
22/2007 |
23.07.2007 |
zatwierdzenia regulaminu premiowania pracowników Centrum Izabelin – Biura Administracji i Finansów |
23.07.2007 |
23/2007 |
23.07.2007 |
ustalenia terminu składania wniosków o pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników oraz zakupu jednolitego stroju dla uczniów |
23.07.2007 |
24/2007 |
23.07.2007 |
zatwierdzenia wzoru wniosku o przyznanie świadczenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym |
23.07.2007 |
26/2007 |
03.08.2007 |
wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy |
03.08.2007 |
27/2007 |
03.08.2007 |
sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Izabelin za I półrocze 2007 r. |
03.08.2007 |
28/2007 |
16.08.2007 |
zmian w budżecie na 2007 r. |
16.08.2007 |
30/2007 |
18.09.2007 |
czasowego powierzenia obowiązków przewodniczącego stałej komisji przetargowej |
18.09.2007 |
33/2007 |
28.09.2007 |
powołania obwodowych komisji wyborczych |
28.09.2007 |
34/2007 |
01.10.2007 |
zmian w budżecie na 2007 r. |
01.10.2007 |
35/2007 |
01.10.2007 |
powołania Gminnego Zespołu zarządzania |
01.10.2007 |
37/2007 |
12.10.2007 |
zmian budżetu i zmian w budżecie na 2007 r. |
12.10.2007 |
38/2007 |
24.10.2007 |
zmian budżetu oraz zmian w budżecie na 2007 r. |
24.10.2007 |
39/2007 |
06.11.2007 |
zmian budżetu oraz zmiany w budżecie na 2007 r. |
06.11.2007 |
40/2007 |
09.11.2007 |
projektu uchwały budżetowej na rok 2008 |
09.11.2007 |
41/2007 |
19.11.2007 |
wyznaczenia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Izabelin |
19.11.2007 |
42/2007 |
04.12.2007 |
zmian budżetu oraz zmian w budżecie na 2007 r. |
04.12.2007 |
43/2007 |
07.12.2007 |
nagród pieniężnych dla pracowników Urzędu Gminy |
07.12.2007 |
44/2007 |
12.12.2007 |
zmiany budżetu oraz zmiany w budżecie na 2007 r. |
12.12.2007 |
45/2007 |
04.12.2007 |
realizacji zaleceń pokontrolnych dot. ochrony przeciwpożarowej |
04.12.2007 |
47/2007 |
18.12.2007 |
nagród pieniężnych dla pracowników referatu Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy |
18.12.2007 |
48/2007 |
18.12.2007 |
nagród pieniężnych dla pracowników jednostek organizacyjnych gminy |
18.12.2007 |
49/2007 |
28.12.2007 |
zmiany budżetu oraz zmian w budżecie na 2007 r. |
28.12.2007 |
50/2008 |
07.01.2008 |
ustalenia układu wykonawczego budżetu Gminy Izabelin na 2008 r. |
07.01.2008 |
51/2008 |
11.01.2008 |
zmiany w budżecie na 2008 r. |
11.01.2008 |
52/2008 |
16.01.2008 |
zmiany w budżecie na 2008 r. |
16.01.2008 |
53/2008 |
15.02.2008 |
zmiany składu Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych |
15.02.2008 |
54/2008 |
15.02.2008 |
powołania eksperta do współpracy z komisja przetargową |
15.02.2008 |
55/2008 |
04.03.2008 |
ustalenia terminu dokonania uzgodnień, bądź przedsta-wienia opinii do projektu zmiany „Studium uwarunko-wań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Izabelin” |
04.03.2008 |
60/2008 |
18.03.2008 |
przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Izabelin za 2007 rok |
18.03.2008 |
61/2008 |
26.03.2008 |
zmiany w budżecie na 2008 rok |
26.03.2008 |
62/2008 |
01.04.2008 |
wyznaczenia administratora systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego |
01.04.2008 |
64/2008 |
11.04.2008 |
upoważnienia do podpisywania dokumentów w zastępstwie Skarbnika Gminy |
11.04.2008 |
65/2008 |
26 .05. 2008 |
wyznaczenia osoby do pełnienia obowiązków głównego księgowego placówek oświatowych |
26 05. 2008 |
70/2008 |
30.05.2008 |
powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego |
30.05.2008 |
71/2008 |
30.05.2008 |
powołania komisji konkursowej |
30.05.2008 |
72/2008 |
25.06.2008 |
nie wykonania prawa pierwokupu |
25.06.2008 |
74/2008 |
30.06.2008 |
powołania Pełnomocnika do spraw zarządzania jakością wg norm ISO |
30.06.2008 |
75/2008 |
08.07.2008 |
ustalenia prognozy kwoty długu i spłat na rok 2008 i lata następne |
08.07.2008 |
76/2008 |
11.07.2008 |
ustalenia prognozy kwoty długu i spłat na rok 2008 i lata następne |
11.07.2008 |
78/2008 |
06.08.2008 |
przyjęcia informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Izabelin za pierwsze półrocze 2008 roku. |
06.08.2008 |
80/2008 |
06.08.2008 |
zmian w budżecie na 2008 rok |
06.08.2008 |
81/2008 |
27.08.2008 |
zmian w budżecie na 2008 rok |
27.08.2008 |
82/2008 |
01.09.2008 |
ustalenia terminu składania wniosków o pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników |
01.09.2008 |
83/2008 |
08.09.2008 |
zatwierdzenia wzoru wniosku o przyznanie świadczenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym |
08.09.2008 |
85/2008 |
18.09.2008 |
zmian w budżecie na 2008 r. |
18.09.2008 |
86/2008 |
18.09.2008 |
przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej |
18.09.2008 |
89/2008 |
12.11.2008 |
zmian w budżecie na 2008 r. |
12.11.2008 |
90/2008 |
12.11.2008 |
projektu uchwały budżetowej na 2009 rok. |
12.11.2008 |
91/2008 |
12.11.2008 |
wprowadzenia instrukcji alarmowania Gminnego zespołu Zarządzania Kryzysowego |
12.11.2008 |
92/2008 |
12.11.2008 |
organizacji szkolenia pożarniczego w Ochotniczych Strażach Pożarnych |
12.11.2008 |
93/2008 |
05.12.2008 |
zmian w budżecie na 2008 r. |
05.12.2008 |
94/2008 |
10.12.2008 |
nagród pieniężnych dla pracowników Urzędu Gminy |
10.12.2008 |
95/2008 |
16.12.2008 |
zmiany w Regulaminie Pracy w Urzędzie Gminy Izabelin |
16.12.2008 |
96/2008 |
19.12.2008 |
zmian w budżecie na 2008 r. |
19.12.2008 |
97/2008 |
22.12.2008 |
i Truskaw – Helenówek, Etap I” |
22.12.2008 |
99/2008 |
23.12.2008 |
część E” |
23.12.2008 |
100/2008 |
29.12.2008 |
powołania Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Izabelinie |
29.12.2008 |
101/2009 |
02.01.2009 |
układu wykonawczego budżetu na 2009 rok |
02.01.2009 |
103/2009 |
08.01.2009 |
zmian w budżecie na 2009 rok |
08.01.2009 |
105/2009 |
12.01.2009 |
wyznaczenia terminu i sposobu przekazania przez Biuro Obsługi Finansowej zadań do Centrum Kultury Izabelin |
12.01.2009 |
107/2009 |
20.01.2009 |
zmian w regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Izabelin |
20.01.2009 |
109/2009 |
23.02.2009 |
udzielenia pełnomocnictwa Kierownikowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Izabelinie |
23.02.2009 |
110/2009 |
25.02.2009 |
zmian w budżecie na 2009 r. |
25.02.2009 |
112/2009 |
11.03.2009 |
powołania Komisji ds Ustalenia Wyników Konsultacji Społecznych |
11.03.2009 |
114/2009 |
12.03.2009 |
przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Izabelin za 2008 r. |
12.03.2009 |
116/2009 |
20.04.2009 |
ustalenia listy osób uprawnionych do pobierania zaliczek |
20.04.2009 |
119/2009 |
23.04.2009 |
zmian budżetu w 2009 r. |
23.04.2009 |
120/2009 |
23.04.2009 |
regulaminu wynagradzania w Urzędzie Gminy Izabelin |
23.04.2009 |
122/2009 |
21.05.2009 |
zmiany w składzie obwodowych komisji wyborczych powołanych Zarządzeniem Nr 121/2009 |
21.05.2009 |
123/2009 |
1.06.2009 |
ustalenia prognozy długu i spłat na rok 2009 i lata następne |
1.06.2009 |
127/2009 |
5.06.2009 |
zmiany budżetu w 2009 r. |
5.06.2009 |
128/2009 |
5.06.2009 |
powołania komisji konkursowej |
5.06.2009 |
129/2009 |
18.06.2009 |
powołania komisji do przeprowadzenia egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego |
18.06.2009 |
130/2009 |
25.06.2009 |
zwrotu sołtysom poniesionych kosztów za rozmowy telefoniczne w związku z wykonywaną funkcją |
25.06.2009 |
133/2009 |
1.07.2009 |
wyznaczenia osób do udzielenia pierwszej pomocy w nagłych wypadkach na terenie urzędu Gminy Izabelin |
1.07.2009 |
134/2009 |
13.07.2009 |
powołania komisji do przeprowadzenia egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego. |
13.07.2009 |
135/2009 |
13.07.2009 |
powołania stałych komisji przetargowych w urzędzie Gminy Izabelin |
13.07.2009 |
136/2009 |
30.07.2009 |
informacji o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2009 roku. |
30.07.2009 |
137/2009 |
30.07.2009 |
zmiany budżetu w 2009 r. |
30.07.2009 |
139/2009 |
7.09.2009 |
powołania Zespołu Biegłych |
7.09.2009 |
142/2009 |
30.10.2009 |
zmian budżetu w 2009 r. |
30.10.2009 |
144/2009 |
30.10.2009 |
wprowadzenia w Urzędzie Gminy Izabelin regulaminu okresowej oceny pracowników. |
30.10.2009 |
145/2009 |
10.11.2009 |
projektu uchwały budżetowej na 2010 rok |
10.11.2009 |
146/2009 |
10.11.2009 |
przyjęcia Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego |
10.11.2009 |
147/2009 |
25.11.2009 |
zmiany Zarządzenia Nr 140/2009 |
25.11.2009 |
149/2009 |
8.12.2009 |
nagród pieniężnych dla pracowników Urzędu Gminy |
8.12.2009 |
150/2009 |
8.12.2009 |
nagród pieniężnych dla pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Izabelin |
8.12.2009 |
151/2009 |
17.12.2009 |
zmian budżetu w 2009 r. |
17.12.2009 |
152/2009 |
17.12.2009 |
określenia zasad poboru opłaty skarbowej i wypłaty wynagrodzenia z tytułu inkasa. |
17.12.2009 |
155/2010 |
6.01.2010 |
służbowych kart płatniczych używanych w jednostkach budżetowych |
6.01.2010 |
156/2010 |
6.01.2010 |
służbowych kart płatniczych używanych w instytucjach będących samorządowymi osobami prawnymi |
6.01.2010 |
158/2010 |
15.02.2010 |
udzielenia pełnomocnictwa Kierownikowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Izabelinie. |
15.02.2010 |
159/2010 |
15.02.2010 |
upoważnienia do podpisywania dokumentów w zastępstwie Skarbnika Gminy. |
15.02.2010 |
160/2010 |
4.03.2010 |
przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Izabelin za 2009 r. |
4.03.2010 |
162/2010 |
5.03.2010 |
nagrody pieniężnej |
5.03.2010 |
163/2010 |
17.03.2010 |
zmian budżetu w 2010 r. |
17.03.2010 |
164/2010 |
26.03.2010 |
stwierdzenia wygaśnięcia mandatu Zastępcy Wójta |
26.03.2010 |
165/2010 |
26.03.2010 |
powołania Zastępcy Wójta |
26.03.2010 |
166/2010 |
26.03.2010 |
ustalenia opłat na cmentarzu komunalnym |
26.03.2010 |
167/2010 |
26.03.2010 |
przekazania Ochotniczej Straży Pożarnej w Laskach samochodu pożarniczego |
26.03.2010 |
168/2010 |
15.04.2010 |
zmian budżetu w 2010 r. |
15.04.2010 |
169/2010 |
15.04.2010 |
powołania stałych komisji przetargowych w urzędzie Gminy Izabelin |
15.04.2010 |
170/2010 |
28.04.2010 |
nie wykonania prawa pierwokupu |
28.04.2010 |
171/2010 |
25.05.2010 |
powołania komisji konkursowej |
25.05.2010 |
172/2010 |
25.05.2010 |
określenia zasad poboru podatków lokalnych przez sołtysów |
1.07.2010 |
173/2010 |
2.06.2010 |
powołania obwodowych komisji wyborczych do przeprowadzenia wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 20 czerwca 2010 r. |
2.06.2010 |
174/2010 |
16.06.2010 |
zmian budżetu w 2010 r. |
16.06.2010 |
175/2010 |
16.06.2010 |
powołania Gminnego Biura Spisowego |
16.06.2010 |
176/2010 |
22.06.2010 |
powołania komisji do przeprowadzenia wyborów na stopień nauczyciela mianowanego |
22.06.2010 |
178/2010 |
30.06.2010 |
zmian budżetu w 2010r. |
30.06.2010 |
179/2010 |
5.07.2010 |
ustalenia liczby osób uprawnionych do pobierania zaliczek |
5.07.2010 |
180/2010 |
5.07.2010 |
regulaminu kontroli zarządczej |
5.07.2010 |
181/2010 |
5.07.2010 |
regulaminu kontroli instytucjonalnej |
5.07.2010 |
182/2010 |
26.07.2010 |
rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu |
26.07.2010 |
183/2010 |
3.08.2010 |
ustalenia terminu składania wniosków o pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników |
3.08.2010 |
184/2010 |
3.08.2010 |
zmian budżetu w 2010 r. |
3.08.2010 |
185/2010 |
11.08.2010 |
informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Izabelin za pierwsze półrocze 2010 r. |
11.08.2010 |
186/2010 |
11.08.2010 |
zmiany Zarzadzenia Nr 184/2010 Wójta Gminy Izabelin z dnia 3 sierpnia 2010 r. |
11.08.2010 |
187/2010 |
25.08.2010 |
upoważnienia pracowników Urzędu Gminy Izabelin do wprowadzania informacji na stronę internetowa Gminy |
25.08.2010 |
188/2010 |
27.08.2010 |
powołania komisji mieszkaniowej |
27.08.2010 |
189/2010 |
30.08.2010 |
przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej |
30.08.2010 |
190/2010 |
30.08.2010 |
zmian budżetu w 2010 r. |
30.08.2010 |
191/2010 |
31.08.2010 |
przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej |
31.08.2010 |
192/2010 |
31.08.2010 |
zmian budżetu w 2010 r. |
31.08.2010 |
193/2010 |
20.09.2010 |
procedury przygotowania projektu budżetu oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu |
20.09.2010 |
194/2010 |
29.09.2010 |
zmian budżetu w 2010 r. |
29.09.2010 |
195/2010 |
5.10.2010 |
powołania komisji odbioru końcowego prac budowlanych związanych z rozbudową Szkoły Podstawowej we wsi Hornówek przy ul. Wojska Polskiego 5 |
5.10.2010 |
196/2010 |
18.10.2010 |
przeprowadzenia przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż działki ew. nr 202/5 stanowiącej mienie gminne, położonej w obrębie Izabelin oraz powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia w/w przetargu |
18.10.2010 |
197/2010 |
29.10.2010 |
przyjęcia zasad (polityki) rachunkowości oraz stosowania jednolitego zakładowego planu kont w Gminie Izabelin |
1.1.2011 |
198/2010 |
29.10.2010 |
wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie Gminy Izabelin |
1.1.2011 |
199/2010 |
29.10.2010 |
zasad korzystania z samochodów służbowych w Urzędzie Gminy Izabelin |
29.10.2010 |
200/2010 |
10.11.2010 |
projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Izabelin na lata 2011 – 2013 |
10.11.2010 |
201/2010 |
10.11.2010 |
projektu uchwały budżetowej na 2011 rok |
10.11.2010 |
202/2010 |
12.11.2010 |
zmian budżetu w 2010 r. |
12.11.2010 |
203/2010 |
19.11.2010 |
zasad gospodarowania majątkiem trwałym oraz zasad odpowiedzialności za powierzone mienie w jednostkach organizacyjnych Gminy Izabelin |
19.11.2010 |
204/2010 |
19.11.2010 |
powołania stałej komisji likwidacyjnej składników majątkowych ujętych w ewidencji Urzędu Gminy Izabelin oraz trybu jej działania |
19.11.2010 |
205/2010 |
30.11.2010 |
promocji zdrowia w zakresie raka piersi, raka szyjki macicy i opieki nad kobietą w ciąży na terenie Gminy Izabelin |
30.11.2010 |
206/2010 |
3.12.2010 |
rozwiązania Gminnego Biura Spisowego |
3.12.2010 |
207/2010 |
3.12.2010 |
zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Izabelin |
3.12.2010 |
208/2010 |
3.12.2010 |
organizacji Systemu Wykrywania i Alarmowania na terenie Gminy Izabelin |
3.12.2010 |